Kombinat je angažiran za vizuale i promociju 6. Student Day Festivala (SDF), koji se održao 29. i 30. svibnja, a čiji su organizatori Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci i RIKUP. Uz sudjelovanje preko 20 000 studenata riječkog Sveučilišta te onih iz ostalih gradova regije, SDF je jedan od najznačajnijih studentskih događaja u državi. I ove godine, SDF je nastavio s raznovrsnim programom, koji ga je formirao u specifičan urbani festival. Na šestom SDF-u nastupali su poznati londonski dvojac SIGMA, Let 3, Psihomodo pop, Hladno pivo, Pipschips & Videoclips, Gretta, Aril Brikha i Alexander Kowalski.
Odabir materijala, oblikovanje ilustracije i promocija rezultati su komunikacijskog plana u kojem je naglasak stavljen na urbano, mlado stanovništvo koje zauzima industrijske hale. S obzirom na različitu ciljanu publiku koju festival zbog programske raznolikosti (glazba, kultura i sport) privlači, napravljen je slogan music. arts. activity. upravo u svrhu povezivanja raznolikog programa u jednu cjelinu. Definirana je i različita vremenska isporuka ključnih poruka, a organizirane su i dvije konferencije za medije.
S ciljem stvaranja dodatne identifikacije u doživljaju festivala kod posjetioca, oblikovana je ilustracija mehaničke hobotnice – tzv. detonator urbane osobnosti koja svojim krakovima povezuje programski različite cjeline festivala. Životinjski se lik hobotnice prirodno nametnuo s obzirom na to da je ista neobično inteligentna morska životinja – u lovu se koristi lukavstvom, a u potragu za hranom kreće tek kada se smrači. Sve navedeno referira se na studente, koji nakon semestra provedenog nad svojim knjigama, noću kreću u potragu za dobrom zabavom.
Za hobotnicu su odabrane topla siva i ružičasta boja; industrijski prljavo mehanizirani prikaz hobotnice s jakim naglascima u magenti. Za dojam dobro nauljene, moćne, dinamične, ali ujedno i tople mašine, korištena je: kombinacija plohe i linije, teksturirana i slojevita estetika metalnih površina u stilu steampunka s elementima industrije i mašinerije. Zbog velike količine informacija, na materijalima je korištena statična, hladna i čitljiva tipografija. Vizuali su sadržavali isti stil komunikacije naglašavajući krakove kao bitne elemente, poentirajući tako programsku razgranatost.
Od tiskanih materijala oblikovane su: akreditacije, plakat, billboard, programska brošura, majice, guerilla naljepnice – krakovi hobotnice, različiti materijali za potrebe festivala (banneri, zahvalnice, materijali za video projekcije), a od online materijala: custom made objave, dizanje aplikacije naj SDFotka te osmišljavanje radijskog jingla. Po prvi je puta tiskana programska džepna brošura s opisima aktivnost i vremenskim programom, a dizajner Juraj Zigman dizajnirao je majice s elementima mehaničke hobotnice. Zavidna vidljivost projekta rezultat je zajedničkih snaga: jakog vizuala meha-hobotnice koji se provlačio kroz sve materijale, promišljenog PR-a te strateškog pozicioniranja festivala i njegovih različitih elemenata. Sve navedeno imalo je za rezultat stvaranje prepoznatljivosti i dinamiziranje vidljivosti projekta kod ciljne skupine, ali i šire javnosti, intenziviranje dnevne posjećenosti, stvaranje sinergijskog završnog perceptivnog efekta te, posljedično, razvijanje lojalnosti prema festivalu.
Radio jingle /// Koncept i tekst: Kombinat /// Produkcija: Soundset Trsat
Mediji o projektu
novilist.hr/1
novilist.hr/2
novilist.hr/3
novilist.hr/4
novilist.hr/5
novilist.hr/6
hrt.hr
radio.hrt.hr/1
radio.hrt.hr/2
rijeka.hr
mojarijeka.hr/1
mojarijeka.hr/2
mojarijeka.hr/3
fiuman.hr/1
fiuman.hr/2
fiuman.hr/3
fiuman.hr/4
/// KombiCrtica ///
Napad medijskim planovima. POW! POW! POW!